Reklamace
Možnosti a postup reklamace
Našim cílem je dodávat vám zboží nejvyšší kvality a bez vad. Pokud se ale stane, že ihned po převzetí zboží objevíte vadu, nebo se produkt "porouchá" v průběhu 24 měsíců od zakoupení, budeme se snažit situaci vyřešit co nejrychleji a k vaší spokojenosti.
Více o reklamaci se můžete dozvědět ve Všeobecných obchodních podmínkách (článek 7.10 - 7.12).
Reklamaci vyřídíme co nejdříve po jejím přijetí. Nejdéle však do 30 dnů, což je zákonná lhůta.
Vyřízení reklamace napomůže, když nás budete nejprve kontaktovat na adrese info@prirodnitampon.cz, sdělíte nám, jaký je se zbožím problém a případně vadu nafotíte. Poté bude třeba, abyste vyplinili Formulář pro reklamaci a přiložili ho do balíčku k reklamovanému zboží.
Adresa pro zaslání zboží:
Kateřina Mudrová
Lhotecká 66
Trutnov
541 01
Zásady pro reklamaci
- Zboží si pečlivě zkontrolujte ihned po převzetí. Nejdéle do 5 dnů od doručení. V případě nalezení vady na výrobku nás informujte neprodleně.
- Popište zjištěné vady a vysvětlete, jak se projevují, do e-mailu přiložte fotografie vady.
- Za vadu není považováno běžné opotřebení, které nemá vliv na používání.
- Uznatelnou vadou není problém vzniklý nesprávným používáním a péčí o výrobek, vada způsobená kupujícím, nebo jím špatně zvolená velikost.
- My se zavazujeme informovat vás o průběhu reklamace a způsobu jejího vyřízení do 30 dnů od jejího obdržení.